07:21|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398 - 10:53
کد خبر: 11797
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

حل مشکلات معیشتی نیازمند توجه ویژه مسئولین است

مسئولین باید توجه ویژه‌ای به معیشت مردم و اقتصاد کشور داشته باشند، راه‌های برون رفت از این مشکلات را ارزیابی کنند و مشاوره کارشناسان برای حل این معضل را اجرایی کنند.
حل مشکلات معیشتی نیازمند توجه ویژه مسئولین است

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، اظهار کرد: یکی از مشکلات فعلی که در حال حاضر جامعه را تحت تأثیر قرار داده مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است و امروز عموم مردم جامعه در اقشار مختلف آن با این مشکل مواجه هستند.
وی افزود: راهکارهای مختلفی در این راستا قابل طرح است که به مسئولین، مردم و تولید کنندگان مربوط می‌شود که باید با همکاری و هماهنگی لازم مشکلات به وجود آمده را حل کنند.
 وی ادامه داد: مسئولین باید توجه ویژه‌ای به معیشت مردم و اقتصاد کشور داشته باشند و راه‌های برون‌رفت از این مشکلات را ارزیابی و مشاوره کارشناسان را اجرایی کنند.

حجت الاسلام شبستری با تأکید بر اینکه مسئولین باید در زمینه رونق تولید دقت لازم را داشته باشند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال 98 به عنوان رونق تولید نام گذاری شده چرا که با اجرای رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
وی افزود: برای رفع مشکلات تولید در کشور باید یک کارگروهی تشکیل شود تا مشکلات موجود بررسی و ارزیابی شود. مسئولین باید به دنبال حل مشکلات باشند و این وظیفه مهم و اساسی دولت است.
عضو خبرگان رهبری در پایان عنوان کرد: رونق تولید یکی از راه‌های اساسی حل مشکلات معیشتی مردم است، مردم نیز وظیفه دارند تا جایی که امکان دارد از تولیدات داخلی حمایت کنند و به تقویت رونق تولید در کشور کمک کنند. همچنین  تولیدکنندگان  در کنار تدبیر برای حل مشکلات سعی کنند کیفیت کالاهای تولیدی خود را ارتقاء دهند که در این صورت محصولات داخلی با مشابه خارجی قابل رقابت بوده و مردم نیز راغب به خرید کالاهای داخلی خواهند شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید