13:39|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1398 - 09:11
کد خبر: 11781
شهردار کلانشهر ارومیه مطرح کرد:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری

تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و همچنین کمربندی  دوم شهر به طول 29 کیلومتر از جاده سرو تا جاده انهر  که 7 کیلومتر آن  تا پایان سال گشایش می‌یابد.
بهره‌برداری از تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری

«محمد حضرت پو» با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان اینکه کمک‌های مردمی شهرستان ارومیه به مناطق سیل‌زده  قابل تقدیر است، بیان کرد: 30 کامیون محموله کمک‌های مردمی  شهرداری ارومیه به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است که این اقلام نیز توسط پرسنل شهرداری در بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع شده و همچنین در حال توزیع است.

وی با اشاره به جمع آورهای کمک‌های مردمی توسط شهرداری ارومیه از زمان ایجاد سیلاب‌ها در کشور، عنوان کرد: مردم به شهرداری ارومیه در جمع آوری کمک‌های مردمی اعتماد کرده‌اند و این اعتماد قابل تقدیر است.

شهردار ارومیه با اشاره به انعکاس خبری در شبکه‌های مجازی در خصوص سند اختلاس و  قرارو ثقیه ای در این خصوص، تشریح کرد:  شهرداری ارومیه در برابر پاره‌ای  از کوتاهی‌ها در خصوص موضوعات شهری و تضییع حقوق شهروندی، در مقابل قانون مکلف است و بنده به عنوان شهردار این مجموعه جهت پاسخ به این موضاعات بر حسب موضوع و رفع آن در دادگاه حضور می یابم اما نشرچنین موضاعاتی خلاف واقع منجر به سلب  اعتماد شهروندان از شهردار و شهرداری می شود.

وی افزود: اگر کسی با محمد حضرت پور به عنوان شخص حقیقی دشمنی دارد آن را مطرح کند اما نباید با متهم‌کردن شهردار این شهر فضایی مسموم ایجاد کنند  چرا که این فضای مسموم به ضرر شهر است.

شهردار ارومیه در خصوص زمین مطروحه در این  شکایت، اظهار کرد:  در سال 96، زمینی در خیابان  بدیعی به بنیاد تعاون ناجا بدلیل تتگناهای مالی آن  در مقابل کارکرد عمرانی با تصویب شورای  اسلامی شهر واگذار شده بود غافل از اینکه این مصوبه  جهت تایید به فرمانداری ارسال نشده بود و بنیاد تعاون ناجا بعد از تحویل زمین نسبت به فروش آن به شخصی اقدام کرده بود که بعد از مدت ها فرمانداری شهرستان ارومیه نسبت به این زمین  مغایریت زده بود  تا از طریق مزایده به فروش برسد و در نهایت برنده این مزایده شخص دیگر شد  اما چون این زمین توسط بنیاد تعاون ناجا فروخته شده بود در دادگاه علیه ما به عنوان کلاهبردار شکایتی از طرف مالکی که زمین را از بنیاد تعاون ناجا گرفته بود، صورت گرفت.

وی عنوان کرد:  بنده به عنوان شخص شهردار ارومیه در برابر قانون مکلف و پاسخگو هستم اما اشخاص  سیاسی در آستانه انتخابات نباید با ایجاد این  فرافکنی ها؛ جو  آلوده را در شهر ایجاد کنند  چرا که  این وضع نه به ضرر شخص حضرت پور بلکه به ضرر شهر  و شهرداری ارومیه است و آن سلب اعتماد شهروندان است.

شهردارارومیه در ادامه با اشاره به اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی و تروریستی خواندن آن، اظهار کرد: ما همواره در کنار و همدل با سپاه پاسداران هستیم چرا که اگر سپاه نبود ما هم نبویم و بر این اساس کمربندی دوم شهر ارومیه به نام سپاه پاسداران نامگذاری شد.

وی عنوان کرد:  آمریکا در خاورمیانه به دنبال پیاده کردن سیاست های چون کسب درآمد از نقت و حمایت از رژیم صهیونیستی است و چون ایران مانع بزرگی در مقابل اجرایی شدن این سیاست ها است نسبت به اجرای نقشه های شوم خود علیه ایران اقدام می کند اما این را بداند که تمام این توطئه ها با اتحاد مردم برچیده می شود.

حضرت پور در ادامه با اشاره به اولویت های شهرداری ارومیه در سال 98، بیان کرد:  اتمام پروژه های نیمه تمام،  نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، آسفالت ریزی مناطق و نگاه ویژه به بافت فرسوده و ساماندهی آب های سطحی با تخصیص  50 میلیارد تومان از اولویت های شهرداری در سال98 است.

وی با اشاره به تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و کمربندی دوم شهر، اظهار کرد:  تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و همچنین کمربندی  دوم شهر به طول 29 کیلومتر از جاده سرو تا جاده انهر  که 7 کیلومتر آن  تا پایان سال گشایش می یابد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در سال 98 جهت آسفالت محلات 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت:  امسال شهرداری 70 کیلومتر برای حفاری های جهت فاضلاب شهری  مجوز داده است  و هر منطقه شهری با اختصاص  20 میلیارد تومان نسبت به  اسفالت رویه و خاکی اقدام می کنند.

وی با اعلام اینکه امسال شهرداری ارومیه به بافت فرسوده نگاه ویژه دارد،  بیان کرد:  کف سازی بازار تاریخی و ساماندهی آب های سطحی در آن، آسفالت بافت فرسوده شهری،  جداره سازی خیابان امام خمینی (ره) و تعریض خیابان امام (ره) به عرض دو متر از هر طرف جهت ایجاد رفاه شهری از جمله اقدامات در بافت فرسوده در سال 98 است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید