18:00|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398 - 12:35
کد خبر: 11779
مدیر «مجموعه پایتخت ورزش» ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

اصلی‌ترین هدف مجموعه ایجاد اشتغال و جذب نیرو است

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «رونق تولید» نام گذاری کرده‌اند و در همین راستا نیز مجموعه پایتخت ورزشی به دنبال ایجاد اشتغال و جذب نیرو است. 
اصلی‌ترین هدف مجموعه ایجاد اشتغال و جذب نیرو است

«گرامی» از فعالین حوزه تجهیزات ورزشی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش‌نیوز؛ اظهار کرد: مجموعه پایتخت ورزشی به عنوان یک برند و با داشتن دو شعبه و با عرضه انواع پوشاک و تجهیزات جانبی ورزشی می تواند نیازهای ورزشی  ورزشکاران را برآورده کند.
وی افزود: در حال حاضر 17 نفر در این مجموعه در حال فعالیت هستند که زمینه برای ایجاد اشتغال تا 32 نفر نیز فراهم شده است.
گرامی ادامه داد: مجموعه ورزشی پایتخت در کشور بزرگترین و کامل‌ترین مجموعه ورزشی از نظر فروش و عرضه محصولات ورزشی می‌باشد. در این راستا بالغ بر 2 هزارو 700 قلم محصول قابل عرضه ورزشی تولید و عرضه می‌شود.
وی گفت: از اواخر سال گذشته خط تولید پوشاک ورزشی برای اولین بار در استان آذربایجان غربی راه اندازی شد در سال جدید نیز مقرر شده است که با تولید پوشاک ورزشی، ببیمارستانی و نظامی تولید و خدمات ارائه دهیم.
گرامی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری که سال جدید را سال «رونق تولید» نام گذاری کرده‌اند مجموعه پایتخت ورزشی نیز به دنبال ایجاد اشتغال و جذب نیرو است. 
وی ادامه داد: دستگاه‌های سبک ورزشی را نیز تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنیم و تلاش ما این است که در جایگاه خود منحصربه فرد باشیم تا با ارائه خدمات مناسب رضایت مشتری را جلب نماییم حتی کسایی که اهل ورزش نیستن هم با یکبار مراجعه به این فروشگاه انرژی و انگیزه لازم برای شروع یک ورزش خوب را پیدا می‌کنند.
گرامی تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی خود را برای ایجاد کارخانه جهت تولید دستگاه‌های مخصوص پیاده روی و دوچرخه‌های شارژی را عنوان کردیم که با طرف چینی مذاکرات انجام شد اما متاسفانه به نتیجه نرسیده‌ایم.
وی گفت: از مسئولین نیز تقاضا داریم در راستای نهادینه کردن ورزش در میان جوانان با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید