19:08|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398 - 14:03
کد خبر: 11754
توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان صورت گرفت:

نوسازی یک باب ساختمان مسکونی در اردوی جهادی

در ایام تعطیلات نوروزی سال 1398 یک باب ساختمان مسکونی در یک اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی واقع در روستای «جارچلو» از توابع شهرستان ارومیه تعمیر اساسی و نوسازی گردید.
نوسازی یک باب ساختمان مسکونی در اردوی جهادی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز؛ در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و ماموریت بسیج دانشجویی درمحرومیت زدایی از مناطق محروم، در ایام تعطیلات نوروزی سال 1398 یک باب ساختمان مسکونی در یک اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی واقع در روستای جارچلو از توابع شهرستان ارومیه تعمیر اساسی و نوسازی گردید.
در مراسم افتتاحیه این پروژه رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان غربی «یعقوب پور اسد» از روحیه جهادی دانشجویان بسیجی تجلیل کردند و فعالیتهای فرهنگی و عمرانی  بسیج دانشجویی را یکی از اصلی ترین رسالتهای بسیج دانشجویی یاد کرده و حمایت‌های این دانشگاه را از فعالیت‌های جهادی اعلام داشتند.
در ادامه فرمانده سپاه شهدای استان «سردار حبیب شهسواری» از عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در تمام زمینه های فرهنگی و معنوی از جمله یادواره شهدای غواص و تدفین شهدای گمنام و سایر فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه قدردانی نموده و اردوهای جهادی دانشجویان را یکی از فعالیتهای اصلی این دانشگاه ذکر کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید