15:02|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1398 - 12:10
کد خبر: 11706
شهردار ارومیه در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

ارسال 80 تن کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده گلستان

در جریان سیل گلستان مردم آذربایجان با تمام وجود طی یک فراخوان اقلام ارزشمند غذایی و البسه و همچنین پول نقد را جهت ارسال به هم‌وطنان جمع‌آوری کردند که در مجموع 7 کامیون و 2 وانت به شهرستان‌های آق قلا و ترکمن صحرا ارسال شد.
ارسال 80 تن کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده گلستان

محمد حضرت‌پور شهردار کلانشهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با اقدامات انجام شده جهت کمک به مناطق سیل زده استان گلستان اظهار داشت: در سرتاسر ایران اگر مشکلی برای هر انسانی به وجود آید وظیفه ما است که به آنان کمک کنیم و در این میان مردم شهرستان ارومیه و استان آذربایجان غربی در این زمینه همواره پیش‌قدم می‌باشند.

وی ادامه داد: در جریان زلزله کرمانشاه و سیل گلستان مردم آذربایجان با تمام وجود طی یک فراخوان اقلام ارزشمند غذایی و البسه و همچنین پول نقد را جهت ارسال به هم‌وطنان جمع آوری کردند که در مجموع  7 کامیون و 2 وانت به شهرستان‌های آق قلا و ترکمن صحرا ارسال شد.

حضرت پور ضمن با اشاره به اینکه در صورت تمایل مردم، مجموعه شهرداری ارومیه همچنان آماده جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده است، در رابطه با آمادگی مدیریت شهری ارومیه جهت مقابله با حوادث طبیعی از جمله سیل خاطر نشان کرد: در ارومیه شاهد بارش 60 میلی‌متری باران در عرض 24 ساعت بوده‌ایم ولی خوشبختانه هیچ اتفاقی با توجه به کانال کشی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رخ نداده است.

شهردار کلانشهر ارومیه تاکید کرد: در سطح شهر ارومیه جای هیچگونه نگرانی برای مقابله با سیل وجود ندارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید