23:37|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1398 - 12:53
کد خبر: 11693
به گزارش هواشناسی آذربایجان غربی:

ادامه بارش‌های پراکنده در استان

سامانه بارشی تا اواخر روز سه شنبه در اغلب مناطق استان ادامه دارد و تمرکز بارش‌ها بیشتر بر مناطق جنوبی استان خواهد بود همچنین در مرکز و مناطق شمالی استان نیز بارش‌ها به شکل خفیف ادامه خواهد داشت.
ادامه بارش‌های پراکنده در استان

یاسر اشتاد  کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت دمایی آب و هوای استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته با فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف در اغلب مناطق استان بوده‌ایم که بیشترین میزان بارش‌ها از سردشت با حدود 36 میلی متر گزارش شده و در ارومیه نیز 21 میلی‌متر بارش باران اعلام شده همچنین بیشترین ارتفاع برف نیز از شهرستان چالدران با 15 سانتی متر گزارش شده است.
وی افزود: سامانه بارشی تا اواخر روز سه شنبه در اغلب مناطق استان ادامه دارد و تمرکز بارش‌ها بیشتر بر مناطق  جنوبی استان خواهد بود همچنین در مرکز و مناطق شمالی استان نیز بارش‌ها به شکل خفیف ادامه خواهد داشت.
اشتاد در ادامه گفت: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته جاری  بارش‌ها در اغلب مناطق استان به شکل پراکنده همچنان ادامه خواهد داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی به وضعیت دمایی آب و هوای استان نیز اشاره و افزود: از روز چهارشنبه شاهد روند افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود همچنین دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات صفر درجه و در گرم‌ترین ساعات 6 درجه بالای صفر گزارش شده همچنین دمای هوای شاهیندژ با 12 درجه بالای صفر و چالدران با 5 درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان گزارش شده است.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید