02:40|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1398 - 11:45
کد خبر: 11690
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با باریش:

تردد قطار در آذربایجان غربی بدون تاخیر انجام می‌شود

تردد قطار از پایانه آذربایجان غربی علیرغم وجود بارش‌ها در سطح کشور بدون تاخیر در حال انجام است
تردد قطار در آذربایجان غربی بدون تاخیر انجام می‌شود

شاپور ارسلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم فروانی بارش‌ها در کشور به پایانه راه آهن استان در مسیر آذربایجان غربی و شرقی خسارت و صدمه‌ای وارد نشده و خدمات راه آهن بدون هیچ وقفه‌ای تاکنون انجام شده است.
وی با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا امروز هیچ‌گونه تاخیری در روند جابجایی مسافر از طریق پایانه راه آهن مسافری و باری آذربایجان وجود نداشته است، افزود: تاخیر از مبدا در سامانه راه آهن استان در ایام نوروز صفر است و برنامه تمامی قطارهایی که از 24 اسفند تا امروز حرکت کردند بدون تاخیر انجام شده است.
این مسئول اضافه کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با وقوع سیل احتمالی با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از روز فردا(چهارشنبه) 7 فروردین ماه جاری به استان در نقاط پرمخاطره انجام شده است.
ارسلانی همچنین یادآور شد: در ایام پیک سفرهای نوروزی تعداد قطارهای ارومیه به مقصد مشهد مقدس از دو قطار در هفته به سه قطار به صورت یک‌روز درمیان در هفته افزایش یافته است.
مدیرکل راه آهن آذربایجان در پایان خاطرنشان کرد: در ده روز ابتدایی شروع سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 60 هزار نفر از پایانه‌های قطار آذربایجان تردد کردند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید