08:24|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 - 12:55
کد خبر: 11668
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری در آستانه سال نو

به دلیل اهمیت نقش زیبا سازی فضای شهری به مناسبت سال جدید، رنگ آمیزی معابر شهری، کاشت گل و نصب المان‌های ویژه نوروز در سطح شهر انجام می‌شود.
ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری در آستانه سال نو

علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نقش زیبایی در ارتقا کیفیت زندگی، رنگ آمیزی معابر شهری، در بخش‌های مختلف از جمله دیوارهای آلوده سطح شهر به صورت دوره ای مورد بررسی قرار می گیرد.
شایگان افزود: با توجه به از بین رفتن کیفیت رنگ سطوح مختلف به دلایل متعدد از جمله تغییر فصل، آسیب رساندن توسط برخی افراد و... نیاز به اصلاح دارد و سازمان در راستای استقبال از سال نو و ایجاد زیبایی بصری در سطح شهر اقدام به رنگ آمیزی المان‌ها ،مبلمان و گلدان‌های گل موجود در سطح شهر و دیوارهایی که نیاز به ترمیم دارند نموده است.
با توجه به فرا رسیدن سال جدید و استقبال از نوروز 98 این نوید را به مردم شهر ارومیه می‌دهیم که با نصب المان‌های نوروزی فضای داخلی شهر ارومیه متحول خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده همچنین 3 میلیون بوته انواع گل‌های متنوع  نیز جهت کاشت در مکان‌های مختلف شهر آماده شده است همچنین رنگ آمیزی جدول‌های داخل شهر به طول 200 کیلومتر در حال انجام می‌باشد.
شایگان اضافه کرد: تجهیز و نصب 250 نیمکت و سطل زباله جدید در مکان‌های پرتردد و بافت مرکزی شهر، نصب نیمکت در مقابل بیمارستان‌ها، تعویض پرچم‌های فرسوده در سطح شهر، ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها، ساماندهی نماز خانه و تجهیز سیستم روشنایی پارک‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید