12:44|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1397 - 11:08
کد خبر: 11656
فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

برگزاری برنامه نوروزگاه در مدرسه تاریخی 22 بهمن

تمامی هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و 2 واحد اقامتگاه بوم گردی واقع در روستاهای بند و قره آغاج آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی می‌باشد. همچنین ستاد اسکان فرهنگیان و اداره کل میراث فرهنگی نیز آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.
برگزاری برنامه نوروزگاه در مدرسه تاریخی 22 بهمن

علیرضا ملامحمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: در راستای استقبال از مسافران نوروزی برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ارومیه و آذربایجان غربی و همچنین برگزاری برنامه نوروزگاه در مدرسه تاریخی 22 بهمن واقع در خیابان امام (ره) تقاطع خیابان خیام شمالی، استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی (مدرسه 22 بهمن، خانه انصار، سه گنبد و موزه‌های ارومیه و مردم شناسی) استقرار راهنمایان گردشگری در سه نقطه ورودی شهر ارومیه ( جاده سلماس، جاده شهیدکلانتری، و جاده مهاباد) در کنار اکیب‌های هلال احمر اجرا می‌شود.
 وی افزود: همچنین توزیع اقلام تبلیغاتی و نقشه‌های گردشگری شهرستان،  بر پایی و اسکان چادرهای عشایری در مبادی ورودی‌ها با همکاری فرمانداری و اداره کل عشایر و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هماهنگی با شهرداری ارومیه به منظور اختصاص 2 دستگاه اتوبوس گردشگری جهت برگزاری تورهای ارومیه گردی برای مسافران و گردشگران نوروزی به منظور بازدید از بناهای تاریخی شهر ارومیه از دیگر برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی است.
ملامحمدی زاده ادامه داد: برابر دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر و پیگیری‌های مستمر اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرستان جلساتی با حضور جامعه هتل‌داران با نظارت فرمانداری تشکیل و مقرر گردیده که کلیه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و مهمان‌پذیرها با آمادگی کامل و بدونه هیچگونه افزایش قیمت از مسافران نوروزی پذیرایی نمایند و با نصب بنرهای خوش آمدگویی بر سر درب این اماکن جلوه زیبایی به شهر ارومیه بدهند.
فرماندار ارومیه اضافه کرد: تمامی هتل‌ها و مهمان پذیرها و 2 واحد اقامتگاه بوم گردی واقع در روستاهای بند و قره آغاج آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی می‌باشند همچنین ستاد اسکان فرهنگیان و اداره کل میراث فرهنگی نیز آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی می‌باشند.
وی تصریح کرد: تمامی اماکن تاریخی آماده کامل بازدید توسط مسافران و گردشگران می‌باشند و نشانی و آدرس و مسیراین اماکن در داخل بروشورهای تبلیغاتی درج شده و در این اماکن نیز راهنمایان گردشگری مستقر هستند.
فرماندار ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعال بوده و آماده پاسخگویی به شکایات و نقطه نظرات مسافران و گردشگران می‌باشند شماره تماس 33489852 و نمابر33480503 به صورت شبانه روزی آماده رسیدگی به هرگونه پیشنهاد و انتقادات است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید