11:46|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1397 - 21:24
کد خبر: 11654
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش:

اصلاحات تغییرات تقسیماتی در آذربایجان غربی به هیچ وجه به معنای تقسیم استان نیست

براساس مصوبه تصویب شده در دولت، اصلاحات در آذربایجان غربی شامل تبدیل شدن شهرستان فیرورق خوی به بخش و روستای نلاس مرکز دهستان ملکاری بخش شهرستان سردشت به شهر و تبدیل عنوان به شهر نلاس است. خاک آذربایجان غربی به هیچ وجه تقسیم شدنی نیست.
اصلاحات تغییرات تقسیماتی در آذربایجان غربی به هیچ وجه به معنای تقسیم استان نیست

سید هادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی باریش‌نیوز؛ درخصوص اصلاحات تغییرات تقسیماتی در ۱۲ استان کشور که به موافقت دولت رسیده است، اظهار کرد: در جلسه هیئت وزیران به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، دولتی‌ها با اصلاحات تغییرات تقسیماتی در ۱۲ استان کشور موافقت کردند.
وی افزود: بنابراین استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قم، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان از جمله استان‌هایی هستند که در این اصلاحات می‌گنجند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاحات تغییرات تقسیماتی در آذربایجان غربی و سایر استان‌ها به هیچ‌وجه به معنای تقسیم شدن استان نیست بلکه هدف تبدیل شدن شهرها به بخش و یا روستاها به شهرستان به تناسب شرایط است.
بهادری گفت: براساس مصوبه تصویب شده در دولت، اصلاحات در آذربایجان غربی شامل تبدیل شدن شهرستان فیرورق خوی به بخش و روستای نلاس مرکز دهستان ملکاری بخش شهرستان سردشت به شهر و تبدیل عنوان به شهر نلاس است.
وی خاطر نشان کرد: خاک آذربایجان غربی به هیچ وجه تقسیم شدنی نیست و این امر نیز امکانپذیر نبوده و هیچ برنامه‌ای برای این امر وجود ندارد و نخواهد داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید