02:33|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1397 - 10:53
کد خبر: 11645
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش عنوان کرد:

تهیه طرح تفصیلی زمین‌های ارتش ارومیه در سال‌جاری

طرح تفصیلی ساختار و چشم انداز زمین‌های لشکر 64 ارومیه در بهمن ماه سال‌جاری تهیه شده است.
  تهیه طرح تفصیلی زمین‌های ارتش ارومیه در سال‌جاری

عادل فتاحی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: بحث تاریخی، میراث فرهنگی و رویکرد سیما و منظر شهری، بهبود و ارتقای کیفیت زندگی و راههای دسترسی به عنوان یک فرصت طلایی برای پیش‌بینی و طراحی نیازهای آتی مدیریت شهری و نسل‌های آینده شهر مورد تاکید مسئولان است.
وی با بیان اینکه پیگیری موضوع جابجایی و انتقال لشکر 64 ارومیه از چند دهه گذشته به عنوان یک مطالبه شهروندی مطرح بوده است، خاطرنشان کرد: پس از تایید مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا و موافقت با جابه جایی و انتقال آن از داخل شهر به عنوان نیازهای مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت و چند سال گذشته شاهد اجرای فاز اول با موضوع بازگشایی مسیر ادامه خیابان امام ارومیه از داخل اراضی پادگان بودیم.
این عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: اراضی پادگان لشگر 64 ارومیه در بهترین و پراهمیت‌ترین منطقه شهر واقع شده و مساحت آن بالغ بر  731 هزار و  453 متر مربع است که پس از تایید در کمیسیون ماده پنج در تیرماه سال‌جاری با مشاور و طراح آن عقد قرارداد شده است.
 فتاحی، موارد کاربری پیشنهادی برای اراضی لشکر 64 ارومیه را شامل مسکونی، آموزشی، تحقیقات و فناوری، تجاری و خدماتی، اداری و انتظامی، فرهنگی و ورزشی پارک و فضای باز شهری، مذهبی و باغ موزه عنوان کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید