07:22|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1397 - 10:43
کد خبر: 11635
فرماندار خوی در گفت‌وگو با باریش:

خوی با 5 مکان مهم گردشگری آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

جهت ارائه خدمات و رفاه مسافران نوروزی ، در حال حاضر 11 مهمانسرا، 3 هتل به ظرفیت 570 تخت، برای پیشوازی از مهمانان آماده شده همچنین تمهیدات اسکان ضروری مسافران در مواقع بارندگی در مدارس و مناطق قابل اسکان در جاده‌ها و داخل شهر صورت گرفته است.
خوی با 5 مکان مهم گردشگری آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، درباره برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان خوی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید، طی چند جلسه‌ای که با نهادهای مختلف برگزار شد برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان خوی عنوان و اجرا شده است. 
وی با اشاره به اینکه شهرستان خوی 5 مکان دیدنی و گردشگری مهم دارد افزود: جهت ارائه خدمات و رفاه مسافران نوروزی ، در حال حاضر 11 مهمانسرا، 3 هتل به ظرفیت 570 تخت، برای پیشوازی از مهمانان آماده شده همچنین تمهیدات اسکان ضروری مسافران در مواقع بارندگی در مدارس و مناطق قابل اسکان در جاده‌ها و داخل شهر صورت گرفته است.
عابدی اضافه کرد: شهرداری شهرستان خوی نیز برای تنضیف خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به مناسبت فرا رسیدن نوروز اقدامات خوب و قابل توجهی را انجام داده است.
عابدی عنوان کرد: در راستای تأمین امنیت و روان سازی ترافیک در داخل شهر و جادها، نیروهای نظامی و پلیس راه  به صورت کامل آماده ارائه خدمات می‌باشد.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید آئین‌های سنتی نیز در شهرستان خوی اجرا می‌شود و مقرر شده است که  نمایشگاهی نیز در ایام نوروز با عنوان آئین‌های سنتی شهرستان خوی در مقبره شمس تبریزی برگزار می‌شود. 
فرماندار خوی در پایان افزود: با تلاش‌هایی که در طول یک سال گذشته و زیر ساخت‌هایی که انجام شده است، بزرگراه خوی به طول 23 کیلومتر ساماندهی شده است که این امر باعث کاهش 50 درصدی تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای شده است که امیدواریم با ادامه این زیرساخت‌ها در سال آینده نیز تصادفات جاده‌ای را به صورت چشمگیری کاهش دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید