18:41|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1397 - 12:11
کد خبر: 11630
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در سال جدید تکمیل می‌شود

تکمیل و اتمام مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به ظرفیت 60 هزار متر مکعب در شبانه روز در سال جدید انجام می‌شود.
 تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در سال جدید تکمیل می‌شود

رسول اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در مورد پروژه‌های سال جدید شرکت آب و فاضلاب شهری اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات و ارتقاء سطح کیفی تأسیسات در بخش فاضلاب شهری، شبکه توزیع آب به طول43 کیلومتراصلاح شده و شبکه توزیع آب به طول 35 کیلومتراحداث می شود.
وی همچنین از احداث خط انتقال آب به طول 54 در سال جدید خبر داد و افزود: احداث مخزن به ظرفیت 14هزار و 50 متر مکعب، حفر 7 حلقه و تجهیز 14 حلقه چاه در کار احداث 8 ایستگاه پمپاژ آب از برنامه‌های سال آتی برای توسعه خدمات در حوزه آب و فاضلاب شهری به شمار می‌رود.
این مسئول در ادامه به تصفیه خانه‌های آب در دست اجرا اشاره کرد و گفت: تصفیه خانه آب سلماس به ظرفیت575 لیتر در ثانیه و تصفیه خانه آب مهاباد به ظرفیت 750 لیتر در ثانیه به روش سرمایه گذاری بخش خصوصی (B.O.T) در مرحله اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری در پایان به تکیمل تصفیه خانه‌های فاضلابی در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل و اتمام مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به ظرفیت 60 هزار متر مکعب در شبانه روز و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب خوی به ظرفیت 15 هزار متر مکعب در شبانه روز همچنین اجرای بخشی از تصفیه خانه فاضلاب  ماکو به ظرفیت 14 هزار و 400متر مکعب در شبانه روز در دستور کار قرار دارد تا در سال جدید بخشی از نیازهای مردم در حوزه آب و فاضلاب شهری برطرف شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید