16:47|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1397 - 11:10
کد خبر: 11618
فرماندار سلماس در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

آمادگی سلماس برای میزبانی از مسافران با 180 جاذبه

شهرستان سلماس با 180 اثر تاریخی، فرهنگی و گردشگری در سال نو آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
آمادگی سلماس برای میزبانی از مسافران با 180 جاذبه

مرتضی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال جدید تمامی اقدامات استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان سلماس ایجاد و فراهم شده است و به صورت کامل آماده میزبانی از مهمانان نوروزی هستیم.
وی افزود: در راستای ساماندهی و زیبا سازی فضای داخلی شهر سلماس در ایام نوروز، محلی برای دستفروشان شهر ایجاد شده است که بتوانند در مکان مورد نظر فعالیت داشته باشند.
اصغری ادامه داد: در شهرستان سلماس 180 اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری وجود دارد که آماده جذب گردشگران نوروزی می‌باشد همچنین مجتمع آب درمانی «ایستی سو» که در مسیر ارومیه به سمت خوی وجود دارد را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم.
اصغری به جاذبه‌های شاخص تاریخی و گردشگری شهرستان سلماس نیز اشاره و افزود: (کتیبه خان تختی)، (کلیسای هفت وان) (مجموع فرهنگی و تاریخی شیخ ) ( قلعه تاریخی هدر)  و (تپه اهرنجان) که در داخل شهر وجود دارد از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شاخص شهرستان سلماس هستند.
وی گفت: امسال  یک هتل، سه مهمانسرا، یک واحد خانه معلم و دو مدرسه نیز برای میزبانی از مهمانان نوروزی فراهم شده است.
وی اضافه کرد: یک چادر در ورودی شهر و یک چادر در مرکز شهر جهت راهنمای گردشگران نوروزی ایجاد خواهد شد و همچنین جشن‌های بومی محلی نیز به صورت خود جوش در سطح شهر اجرا می‌شود.
فرماندار سلماس در پایان تصریح کرد: نقشه‌های گردشگری ویژه شهر سلماس نیز در بین مسافران توزیع خواهد شد و امیدواریم با امکاناتی که فراهم شده اوقات خوشی برای مسافران نوروزی در شهر سلماس رقم بخورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید