03:08|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1397 - 09:39
کد خبر: 11617
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

آسمان استان در روزهای پایانی هفته بارانی است

آسمان آذربایجان غربی از روز (پنجشنبه) 23 اسفند ماه جاری به دلیل ورود سامانه جدید بارشی بارانی می‌شود، سامانه بارشی در اکثر مناطق استان به صورت پراکنده فعال است و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز احتمال بارش برف وجود دارد.
آسمان استان در روزهای پایانی هفته بارانی است

یاسر اشتاد، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته در اغلب مناطق استان پدیده خاصی مشاهده نشده و آسمان صاف و جو آرام و پایداری را در سطح استان شاهد هستیم که این روند تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. همچنین احتمال غبار آلود بودن هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان وجود دارد.
وی افزود: از روز( پنجشنبه) 23 اسفند ماه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و به صورت بارش باران در اکثر مناطق استان فعال خواهد بود و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز احتمال بارش برف وجود دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی همچنین به وضعیت دمایی آب و هوای استان اشاره و اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته پلدشت با 17 درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با 6 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و همچنین دمای هوای ارومیه نیز در گرم‌ترین ساعات 15+ و در سرترین ساعات 2- درجه گزارش شده است و در روزهای آینده روند افزایش نسبی دما در سطح استان را مشاهده می‌کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید