11:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1397 - 13:00
کد خبر: 11614
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رفع 99 درصدی مشکلات طرح امتداد خیابان عطایی

تا کنون 99 درصد مشکلات مربوط به آزادسازی در این خیابان رفع شده و مصالحه املاک باقی مانده نیز توسط نماینده اهالی و اعضای مدیریت شهری در حال اجرا است و سال آینده نیز قطعا این خیابان تا فلکه کسری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
رفع 99 درصدی مشکلات طرح امتداد خیابان عطایی

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آسفالت معابر و خیابان‌های درون شهری اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خیابان خاکی در سطح شهر ارومیه وجود ندارد ولی در بحث ترمیم آسفالت پس از بهبودی اوضاع آب و هوا مراحل مربوطه صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از سوی شهروندان حاضر در کوچه‌های حاشیه مسجد جامع گزارش نشده، در رابطه با آخرین وضعیت ساماندهی میدان ولایت فقیه افزود: عمده مشکلات سد معبر در میدان ولایت فقیه(مرکز) رفع شده و در حال حاضر اقدامات انجام شده رضایت بخش است و از سوی دیگر در بحث تغییرات پروژه‌ای برای این میدان مدنظر قرار دارد که میراث فرهنگی نیز در آن دخیل است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با امتداد خیابان عطایی(بعثت) و اتصال آن به فلکه کسری گفت: تا کنون 99 درصد مشکلات مربوط به آزادسازی در این خیابان رفع شده و مصالحه املاک باقی مانده نیز توسط نماینده اهالی و اعضای مدیریت شهری در حال اجرا است و سال آینده نیز قطعا این خیابان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید