10:52|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1397 - 10:19
کد خبر: 11577
رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

عدم تحقق وعده 100 میلیون تومانی استاندار آذربایجان غربی

سال گذشته استاندار آذربایجان غربی قول کمک 100 میلیون تومانی را به هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی دادند ولی از این مبلغ 50 میلیون تومان در مرداد ماه سال جاری تخصیص داده شد و هم اکنون نیز به دنبال دریافت مابقی مبلغ هستیم.
عدم تحقق وعده 100 میلیون تومانی استاندار آذربایجان غربی

حسین مدنی رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در رابطه با عملکرد این هیئت ورزشی طی سال جاری اظهار داشت: از شاخص‌ترین برنامه‌های هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی طی سال جاری اعزام 3 نفر از ورزشکاران ایروبیک ژیمناستیک به نام‌های امیرحسین صمدی، جواد پاشایی و علی حسین‌آذر به همراه محمد خلیلی بعنوان مربی به مسابقات جهانی پرتغال بود.

وی ادامه داد: در طول سال جاری 2 نفر از ورزشکاران آذربایجان غربی به مسابقات جهانی ترامبولین که به میزبانی کشور فیلیپین برگزار شد اعزام شدند و همچنین امسال 17 نفر ملی پوش ژیمناستیک در آذربایجان غربی حضور داشتند.

 رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی تصریح کرد: از روز چهاردهم اسفندماه سال جاری علی خلیلی به اردوی تیم ملی ایروبیک در تهران دعوت شده و سال آینده نیز به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد و همچنین لازم به توضیح است که طی سال جاری افراد به کلاس‌های مربیگری و داوری اعزام شدند.

مدنی ضمن اشاره به کسب رتبه اول کشوری توسط هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در سال گذشته، در رابطه با مسائل و مشکلات ورزشی هیئت گفت: سال گذشته استاندار آذربایجان غربی قول کمک 100 میلیون تومانی را به هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی دادند ولی از این مبلغ 50 میلیون تومان در مرداد ماه سال جاری تخصیص داده شد که آن برای تجهیز سالن‌های شهرستانی هزینه شد و هم اکنون نیز به دنبال دریافت مابقی مبلغ هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید