23:11|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1397 - 12:21
کد خبر: 11574
 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

آمادگی کامل سازمان آتش نشانی در ایام پایانی سال

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین و اعزام موتور سیکلت‌های سیار در نقاط پرتردد و خطرناک شهر آماده ارائه خدمات به تمامی مردم و مسافران می‌باشد.  
آمادگی کامل سازمان آتش نشانی در ایام پایانی سال

ابراهیم شاد قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص طرح آماده باش نوروزی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه همانند دستگاه‌های دیگر آمادگی کامل خود را در جهت پبشگیری و بروز حوادث اعلام کرده است.
 وی با اشاره به اینکه در سال جاری 1397 مورد حوادث به سازمان آتش نشانی گزارش شده است افزود: سازمان آتش نشانی از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین و اعزام موتور سیکلت‌های سیار در نقاط پرتردد و خطرناک شهر آماده ارائه خدمات به تمامی مردم و مسافران می‌باشد.  
شادقوشچی در ادامه با اشاره به اینکه در چند روز اخیرفردی در بوکان به دلیل استفاده از مواد محترقه جان خود را از دست داده است افزود: از خانواده‌ها تقاضا داریم برای جلوگیری از آسیب‌های مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال به هیچ عنوان از مواد محترقه استفاده نکنند تا شاهد شادی و آرامش مردم در روزهای پایانی سال باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید