08:52|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397 - 14:04
کد خبر: 11558

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اندیشه سبز احسان و موسسه عطرا

در راستای ارتقای کیفیت آموزش های علمی و برگزاری دوره های تقویت حافظه تفاهم نامه همکاری بین موسسه اندیشه سبز احسان و موسسه عطرا در ارومیه بسته شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اندیشه سبز احسان و موسسه عطرا

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، برای ارتقای کیفیت آموزش‌های علمی و برگزاری دوره‌های تقویت حافظه در استان تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه اندیشه سبز احسان و موسسه عطرا در ارومیه بسته شد.

سید سالار حسینی، مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، در این مراسم اظهار کرد: این مرکز از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط با جذب زبان‌آموز در رده‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز کرده است.

حسینی تصریح کرد: توانمندسازی برای ورود به عرصه کسب و کار برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش توان بهره‌وری جوانان وجه تمایز اصلی اندیشه سبز احسان با دیگر مؤسسات آموزشی است و در همین راستا این مؤسسه در طول سال چندین دوره تربیت مدرس تخصصی زبان‌های خارجی برگزار می‌کند تا با شناسایی استعدادهای درخشان در این حوزه بتواند زمینه را کسب تجربه عملی در زمینه‌های آموزش برای فراگیران خود فراهم کند.

وی به برگزاری دوره های ucm3 با همکاری موسسه عطرا در سطح استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اتصال زنجیره‌های کارآفرینی به دوره‌های آموزشی تحقق یافته است، شک نداریم که برگزاری دورههای فوق میتواند اثرات با ارزشی را داشته باشد.

حسینی ادامه داد: تمام شعبههای اندیشه سبز احسان در آذربایجان غربی و خارج از استان نیز به پروژه ucm3 اتصال داده می‌شوند، تا در کنار مباحث آموزشی بحث خلاقیت و تقویت حافظه نیز برای هنرجویان مورد استفاده قرار گیرد.

حسین نوروزی، نماینده برگزاری دوره‌های آموزشی ucm3 در آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه ucm3 يك روش نوين آموزشي بوده كه در حوزه تفكر، ذهن و حافظه فعال است، اظهار کرد: این سيستم از سال ١٣٩٦ با عقد قرارداد ميان موسسه عصر طلايي رشد و بالندگي ايرانيان (عطرا) با موسسهAcademy Education Universa مالزي پا به ايران نهاد. پس از طي نمودن مقدمات كار و اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش، از تابستان سال ١٣٩٧ بطور رسمي دوره‌هاي ucm3 در برخي از استان‌هاي كشور به‌صورت پايلوت برگزار گرديد.

وی یادآور شد: با آماده نمودن بستر كار، از سال ١٣٩٨ رسما دوره های ucm3 در اروميه با همكاري موسسه زبان انديشه سبز احسان به مديريت سالار حسيني شروع به كار می‌کند.

 نوروزی تصریح کرد: این دوره شامل ٥ ترم است كه هر ترم مشتمل بر ١٠ جلسه ١٢٠ دقيقه اي مي باشد كه به‌صورت يك جلسه در هفته برگزار مي گردد و جامعه هدف آن شامل نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است، همچنین هر ترم و پك آموزشي شامل كتاب، فلش كارت، ويدئو و بازي مي‌باشد. زبان برگزاري دوره نيز به‌صورت فارسي و انگليسي است.


براساس این گزارش در پایان تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه اندیشه سبز احسان و موسسه عطرا برای برگزاری دوره های ucm3 در ارومیه به امضا طرفین رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید