06:58|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1397 - 12:44
کد خبر: 11547
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

بهره‌برداری از باند دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در سال جدید

باند دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان از بلوار والفجر به سمت جاده سنتو سه ماه اول سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از باند دوم تقاطع غیرهمسطح اذربایجان

حسین بخشایشی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح آذربایجان از پروژه‌های فاخر شهرداری است که تلاش می‌شود باند دوم این تقاطع که از بلوار والفجر به سمت جاده سنتو است، در سه ماهه اول سال 98 مورد بهره‌برداری قرار گیرد و شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.
وی همچنین به پروژه‌های مهم شهرداری ارومیه در سال جدید اشاره کرد و افزود: تکمیل رینگ انتهایی شهر است که در حال حاضر 5 کیلومتر از آن انجام شده و نقش مهمی می‌تواند در روانسازی و کاهش ترافیک شهری داشته باشد.
بخشایشی در ادامه خاطرنشان کرد: جدول گذاری، خیابان کشی، پیاده‌روسازی، اصلاح و بازسازی نهرها و ترمیم آسفالت معابر و خیابانها و ارتقای کیفی و کمی پارک‌ها و کمک به توسعه فضای سبز شهری از جمله برنامه‌ها و اقداماتی است که در سال جدید که به قوت و با اولویت‌بندی از سوی شهرداری ارومیه پیگیر می‌شود.
مغازه‌های سنگ‌تراشی به محوطه داخلی باغ‌رضوان منتقل می‌شوند
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه به تعیین تکلیف خانه‌های سازمانی باغ‌رضوان و مغازه‌های واقع در ورودی آن اشاره کرد و گفت: تمامی ملک‌ها چون در مسیر قرار دارند، توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده و با توافق مالک یا در ازای ملک زمین واگذار می‌شود و یا نرخ نقدی به مالک داده می‌شود و برابر مصالحه در صورت تایید شورا و کمیسیون تلفیق معامله قطعی شده و روند نقل و انتقال آن انجام می‌شود.
وی افزود: برای تعیین تکلیف مغازه های واقع در ورودی باغ رضوان اعم از گل‌فروشی‌ها و یا فروشندگان سنگ قبور، مقرر شده در بخشی از محوطه داخلی باغ‌رضوان مکانی برای استقرار این افراد در نظر گرفته شود تا حداقل چشم‌انداز ورودی این محل برای شهروندان تصحیح و زیباسازی شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه از سال گذشته مصوبات ساماندهی این محل در شورا تصویب شده و برای سال جدید نیز ساماندهی ورودی باغ‌رضوان جزو مصوبات عنوان شده است، البته مهم‌ترین اقدام متقاعد کردن مالکان برای تحویل ملک است که باید انجام شود و با اهرم فشار نمی‌شود چنین اقدامی را انجام داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید