02:55|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1397 - 13:14
کد خبر: 11540
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

نصب 200 المان ترکیبی و ویژه در ارومیه

200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده همچنین 3 میلیون بوته انواع گل‌های متنوع  نیز جهت کاشت در مکان‌های مختلف شهر آماده شده است.
نصب 200 المان ترکیبی و ویژه در ارومیه

علی شایگان با حضور در دفتر پایگاه خبری باریش نیوز و در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص زیبا سازی فضای سبز شهری در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با قدامات انجام شده در راستای ارتقاء فضای سبز شهری تأثیر به سزایی در سلامت شهروندان دارد.
 وی گفت: باید به افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که توسعه فضای سبز تأثیر زیادی در کاهش آلودگی هوا، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و کاهش ریز گردها دارد.
شایگان در ادامه به اقدامات انجام شده در آستانه سال جدید اشاره و افزود: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و استقبال از نوروز 98 این نوید را به مردم شهر ارومیه می‌دهیم که با نصب المان‌های نوروزی فضای داخلی شهر ارومیه متحول خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده همچنین 3 میلیون بوته انواع گل‌های متنوع  نیز جهت کاشت در مکان‌های مختلف شهر آماده شده است همچنین رنگ آمیزی جدول‌های داخل شهر به طول 200 کیلومتر در حال انجام می‌باشد.
شایگان اضافه کرد: تجهیز و نصب 250 نیمکت و سطل زباله جدید در مکان‌های پرتردد و بافت مرکزی شهر، نصب نیمکت در مقابل بیمارستان‌ها، تعویض پرچم‌های فرسوده در سطح شهر، ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها، ساماندهی نماز خانه و تجهیز سیستم روشنایی پارک‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید