23:57|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1397 - 12:14
کد خبر: 11536
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

پول شناور موجود در کشور، عامل اصلی افزایش قیمت خودرو

در کشور ایران پول شناور در حال حرکتی وجود دارد که به هر سمتی که ‌می‌رود خرابی به بار می‌آورد، همین موضوع نیز سبب گرانی خودرو در ماه‌های اخیر شده است.
پول شناور موجود در کشور عامل اصلی افزایش قیمت خودرو است

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص ادامه افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: در کشور ایران پول شناور در حال حرکتی وجود دارد که به هر سمتی ‌می‌رود خرابی به بار می‌آورد، لذا همین موشوع بازار خودرو کشور را نیز دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: این پول شناوردر صورت استفاده و سرمایه گذاری در سازمان بورس، مفید واقع می‌شد.  دولت مردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در برابر این نابسامانی بازار سکوت کنند.

قاضی پوربا اشاره به لزوم افزایش تولید خودرو تصریح کرد: در صورت ادامه روند افزایش تولید خودرو قیمت حبابی شکسته شده و شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود، لذا هر چه سریع‌تر باید تولید خودرو افزایش یابد و قیمت‌ها متعادل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با خودی شمردن عوامل افزایش قیمت خودرو خاطر نشان کرد: افزایش بی رویه قیمت محصولات پتروشیمی و افزایش قیمت فولاد و آلومینیوم خودروسازان، بازار را به جای رقابت در افزایش کیفیت به رقابت در افزایش قیمت سوق داده است.

وی با تاکید بر اینکه عوامل افزایش قیمت خودرو به وزارت صنایع و دفاع وابسته می‌باشند، افزود: مسئولان باید سرمایه مردم را به راهی درست و سودآورهدایت کنند و به نوعی جهت سرمایه گذاری در بورس اعتمادسازی کنند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید