12:36|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1397 - 11:39
کد خبر: 11534
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

اورژانس هوایی آذربایجان غربی در سال جدید راه اندازی می‌شود

یک دستگاه اورژانس هوایی با فرارسیدن سال جدید در استان راه‌اندازی می‌شود که هم‌اینک در مرحله عقد قرارداد با شرکت تامین بالگرد است.
اورژانس هوایی آذربایجان غربی در سال جدید راه اندازی  می‌شود

نمحمدباقر بهرامی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: در حادثه ریزش بهمن روز گذشته 3 دستگاه آمبولانس برای نجات کوهنوردان گرفتار شده در بهمن به منطقه اعزام شد و متاسفانه در این حادثه یک نفر از کوهنوردان جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نجات یافتند. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه یک دستگاه اورژانس هوایی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در سال جدید مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: راه‌اندازی اورژانس هوایی در مرحله عقد قرارداد با شرکت تامین کننده بالگرد است و توافقات نهایی انجام شده است.
این مسئول یادآور شد: 120 آمبولانس در طرح نوروزی امسال خدمات‌رسانی پزشکی به مسافران و گردشگران را در پایگاه‌های درون‌شهری و برون‌شهری اورژانس بر عهده دارند. 
بهرامی همچنین افزود: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امکانات فوریت‌های پزشکی در کنار سایر تجهیزات، آماده ارائه خدمات در طرح نوروزی به مسافران و گردشگرانی است که آذربایجان غربی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید