15:53|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1397 - 12:09
کد خبر: 11526
به گزارش باریش؛

آغاز کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در استان آذربایجان غربی

سازمان‌های مربوطه در ارومیه باید با دعوت از چهره‌های معروف و مشهور ارومیه جهت پیوستن به این کمپین، از ظرفیت این چهره‌ها برای گسترش فرهنگ ایمنی استفاده کرده و با تمام توان در راه افزایش ایمنی خانواده‌های ارومیه‌ای در چهارشنبه آخر سال تلاش کنند.
آغاز کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در استان آذربایجان غربی

 به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ همزمان با سراسر کشور کمپین " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " با استفاده از تجارب سال‌های گذشته، برای مقابله با خطرات جانی و مالی مراسم چهارشنبه سوری آخر سال شکل گرفت.

طی نشست تخصصی هم‌اندیشی کلان‌شهر‌های کشور که برای نخستین بار و به میزبانی تهران برگزار شد، مقرر گردید به منظور یکسان‌سازی تبلیغات محیطی در خصوص چهارشنبه آخر سال کمپینی با عنوان " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " و با کمک چهره‌های مطرح جامعه، برای ایمنی بیشتر فرزندان ایران زمین، در فضای مجازی راه اندازی و تبلیغ شود.

طرحی با عنوان " نه به چهارشنبه سوری خطرناک " به تصویب رسیده تا ضمن انجام تبلیغات متحدالشکل و یکدست برای اثرگذاری حداکثری در جامعه، با همکاری و اهتمام ویژه در سازمان‌های آتش نشانی سطح کشور آسیب‌های جانی و مالی مراسم چهارشنبه سوری را کاهش یابد.

سازمان‌های مربوطه در ارومیه نیز باید به نوبه خود در این کمپین فعال بوده و با دعوت از چهره‌های معروف و مشهور ارومیه جهت پیوستن به این کمپین؛ از ظرفیت این چهره‌ها برای گسترش فرهنگ ایمنی استفاده کرده و با تمام توان در راه افزایش ایمنی خانواده‌های ارومیه ای در چهارشنبه آخر سال تلاش کنند.

در سال‌های گذشته با اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها برای کاهش آمار حوادث بودیم و امسال هم قصد داریم با کمک مردم و تبلیغات گسترده در این کمپین، برای ایمنی حداکثری خانواده‌ها و فرزندانشان تلاش کنیم

گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه همانند دیگر عرصه‌ها نیازمند حرکتی جهادی است و همانگونه که آتش نشانان طی سال‌های اخیر با اهدای جان خود در این مسیر قدم گذاشته و از مردم نیز انتظا با همکاری در گسترش این فرهنگ پاسخی شایسته به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان داده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید