17:41|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1397 - 11:16
کد خبر: 11516
رئیس دانشگاه ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

نیاز به مشارکت خیرین جهت حل مشکلات دانشگاه و دانشجویان

برخلاف تورمی که در کشور ایجاد شده، بودجه دانشگاه ارومیه افزایش نداشته است لذا نیازمند آن هستیم که خیرین با مشارکت و حمایت از دانشگاه و دانشجویان، برای حل برخی از مشکلات دانشگاه را یاری کنند.
نیاز به مشارکت خیرین جهت حل مشکلات دانشگاه و دانشجویان

«رحیم حب نقی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، با اشاره به عدم افزایش بودجه دانشگاه ارومیه اظهار کرد: بودجه دانشگاه بایستی، متناسب با تورم ایجادشده در کشور افزایش می‌یافت ولی متأسفانه  هیچ‌گونه افزایشی در بودجه دانشگاه ارومیه اتفاق نیافتاده است.
وی افزود: دانشگاه ارومیه، دانشگاه مادر در استان و ازجمله دانشگاه‌های موفق در سطح کشور است. لذا بایستی جهت حل مشکلات دانشگاه تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرهای مختلف آذربایجان غربی قدم بردارند.
رئیس دانشگاه ارومیه حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه را ضروری دانسته وخاطرنشان کرد: دانشگاه محیطی است که آینده نسل‌های فردا در آن رقم‌زده می‌شود لذا به هر میزان به دانشگاه و دانشجویان بهاداده شود به همان میزان در توسعه کشور و استان می‌توان بهتر حرکت کرد.
حب نقی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با توجه و نگاه ویژه به دانشگاه ارومیه به‌ویژه درزمینه بودجه می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف، افزایش کمی و کیفی دانشگاه و حمایت از دانشجویان قدم بردارند.

وی گفت با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین از دانشگاه ارومیه، اظهار کرد: خیرین استان  با حمایت ویژه خود در جهت حل مشکلات دانشگاه و رفع کاستی‌ها، می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند لذا امیدواریم خیرین آذربایجان غربی با حمایت خود از دانشگاه در رقم زدن آینده بهتر برای نسل بعدی دانشگاه و نظام آموزشی ما را یاری کنند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید