16:45|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1397 - 14:03
کد خبر: 11512

مادران مهندسان خلقت

همه ما باید حرمت والدین را نگه داشته و دستان آنان را بوسید و هرگز موجب آزار و اذیت والدین به خصوص مادران نشویم.
مادران مهندسان خلقت

حجت الاسلام والمسلمین حسن دوستی کارشناس مسائل دینی در گفت‌‎وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز؛ در خصوص جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان باید زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند چرا که خداوند متعال جایگاه  ویژه‌ای به آن حضرت قائل شده و عالم خلقت به نوعی برای حضرت زهرا (س) به راه افتاده است.

وی ادامه داد: نسل حضرت محمد(ص) از طریق حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه یافته که آن نشان دهنده جایگاه بالای بانوی بزرگ جهان اسلام است. حضرت فاطمه زهرا(س) به مقام حضرت علی(ع) واقف بود اما به وی به عنوان امام نگاه می‌کرد، لذا باید از حضرت فاطمه زهرا(س) ولایت‌مداری را آموخت.

حجت الاسلام دوستی تصریح کرد: ما مسلمانان باید زندگی ائمه را الگو و سبک زندگی خود قرار دهیم و همچنین بانوان عزیز باید از اخلاق، خانه داری و بچه ‌داری حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و مشق زندگانی بگیرند.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به اینکه مادران مهندسان خلقت می‌باشند، افزود: همه ما باید حرمت والدین را نگه داشته و دستان آنان را بوسید و هرگز موجب آزار و اذیت والدین به خصوص مادران نشویم.

وی خاطر نشان کرد: الگوی زندگی مردم ایران منش ائمه(ع) بوده و درصد بسیار بالایی از این الگو پیروی می‌کنند، لذا ما مسلمانان باید در زندگی خود تمام کارها و اقدامات برای کسب رضای خداوند متعال انجام دهیم و باید مدنظر داشت که میزان درست بودن اقدامات ما مطابقت آن با اعمال ائمه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید