11:03|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1397 - 11:25
کد خبر: 11508
مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

محکومیت 68 زندانی بدهکار مالی مهریه در زندانهای آذربایجان غربی

از 400 زندانی جرایم مالی غیر عمد، 68 نفر از زندانیان بدهکار مهریه هستند و براساس آخرین آمار، تا پایان دی‌ماه جاری 17 نفر به خاطر عدم پرداخت نفقه در زندان‌های استان محکوم شدند.
محکومیت 68 زندانی بدهکار مالی مهریه در زندانهای آذربایجان غربی

حمزه بروجنی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش‌نیوز؛ با بیان اینکه از تعداد بیش از 400 زندانی جرایم مالی غیر عمد، 68 نفر زندانی بدهکار مهریه هستند، خاطرنشان کرد: براساس آمار تا پایان دی‌ماه جاری 17 نفر به خاطر عدم پرداخت نفقه در زندان‌های استان محکوم شدند.
بروجنی تصریح کرد: 319 نفر از این تعداد زندانیان نیز محکومین جرایم غیرعمد مالی و غیرکلاهبرداری هستند که ورود خیرین و کمک آنها می‌تواند نقش مهمی در آزادسازی و بازگشت این افراد به آغوش خانواده و اجتماع داشته باشد.

وی ادامه داد: از 600  نفر از زندانیان  که به دلیل مسائل غیرعمد در زندان هستند تعداد 246 نفر از ابتدای سال جاری آزاد شده‌اند.
مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی گفت: مبلغ 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان پرداخت شده است و مبلغ 10میلیارد تومان نیز از کمک‌های مردمی، خیرین و کمک‌های بانک‌ها در راستای آزادی زندانیان جمع آوری شده است. 
 بروجنی تصریح کرد: تمامی زندانیان آذربایجان غربی، در 127 رشته فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را  فرا گرفته و در انتها از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای مدارک دوره‌های آموزش را بدون درج عنوان زندانی دریافت می‌کنند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید