00:18|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1397 - 14:50
کد خبر: 11502
به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد:

دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی

دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی در ارومیه به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی با حضور مسئولین کشوری و استانی و استقبال پرشور دانشجویان و عموم مردم برگزار شد.
دومین یادواره شهدای غواص

صبح امروز، دوشنبه شش اسفند 1397 دومین یادواره شهدای غواص در ارومیه به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی و با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل سالن امام علی علیه السلام برگزار شد.

مسئولین استان به جای پرداختن به حواشی، به امور اجرایی بپردازند

 رئیس دانشگاه فنی ‌‌و‌ حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در دومین یادواره شهدای غواص اظهار کرد: مراسم یادواره شهدای غواص برای دو قشر از شهدا برگزار شده است. شهدای گمنام و شهدای غواص که هر دو غریب هستند ولطف خداوند بوده که توانستیم در طول یکسال مقبره‌ای برای دو شهید گمنام در دانشگاه طباطبایی احداث کنیم.
«یعقوب پوراسد» با اشاره به انتقاد برخی مبنی بر برگزاری مناسبت‌های فرهنگی توسط دانشگاه طباطبایی تصریح کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان تاکید کردند که دانشگاه‌ها به مسائل فرهنگی ورود کنند لذا ما نیز این فرموده رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کنیم و پرداختن به مقوله ایثار و شهاد نیز یکی از برنامه‌های فرهنگی فاخر است که هر کدام از دانشگاه ها می‌تواند به آن بپردازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید