06:03|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1397 - 11:50
کد خبر: 11497
عضو شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

12 فرهنگسرا در سطح شهر ارومیه دایر است

به هر میزان مردم در فرهنگسراها حضور داشته و از امکانات آن‌ها استفاده کنند به همان اندازه ظرفیت و پتانسیل فرهنگسراها در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی افزایش می‌یابد.
 12 فرهنگسرا در سطح شهر ارومیه دایر است

حسین بخشایشی در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش، درخصوص وضعیت فرهنگسراهای موجود در شهر ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر 12 فرهنگسرا در سطح شهر ارومیه دایر است و سه فرهنگسرای دیگر نیز در حال احداث و تکمیل است.
وی افزود: فرهنگسراها پتانسیل و امکانات مناسبی در جهت فعالیت‌های فرهنگی در شهر به شمار می‌روند و انتظار می‌رود از این امکانات موجود به صورت بهینه استفاده شود. 
بخشایشی ادامه داد: فرهنگسراها در جای جای شهر وجود دارد و برخی از این‌ها به جهت فعالیت‌های قابل قبول فرهنگی و اجتماعی موفق بوده‌اند و عملکرد خوبی را ارائه دادند. علارغم اینکه توجه و خدمات ویژه‌ای برای این فرهنگسراها ارائه نشده اما برخی از این‌ها فعالیت قابل قبولی را در ابعاد مختلف دارند.
وی گفت: اما با وجود این در حال حاضر فرهنگسراها باز هم نیازمند حمایت هستند رسانه‌ها نیز در جهت اطلاع رسانی افکار عمومی نقش بسزایی در رونق فرهنگسراها دارند که آن را به عنوان یک پتانسیل برای استفاده عموم مردم عنوان و اطلاع رسانی کنند.
عضو شورای شهر ارومیه تصریح کرد: مردم باید با حضور در فرهنگسراها از این مکان وامکانات حمایت کنند هر چقدر حضور و فعالیت در فرهنگسراها استفاده شود به همان اندازه ظرفیت و پتانسیل آن‌ها افزایش خواهد داشت.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید