08:42|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1397 - 09:58
کد خبر: 11480
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

قیمت بلیط اتوبوس در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد

قیمت بلیط اتوبوس‌های برون‌شهری و برون‌مرزی برای مسافرت‌های نوروزی امسال افزایش نمی‌یابد.
قیمت بلیط اتوبوس در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد

ارسلان شکری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: قیمت بلیط در پایانه‌های مسافری بین شهری برای مسافرت‌های نوروزی افزایش نمی‌یابد.
وی با اشاره به اقدمات نوروزی در راستای ایجاد سفر ایمن و بی‌خطر برای مسافران نوروزی در جاده های مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: طرحهای نوروزی از جمله خط کشی محورها از جاده سرو آغاز شده و تلاش داریم تا پایان سال و آغاز مسافرت‌های نوروزی خط کشی کلیه محورهای انجام شود.
شکری با بیان اینکه اولویت اصلی در ایمن‌سازی جاده‌ها با محورهای پرتردد استان است، افزود: پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی برای مسافرت‌های برون‌شهری و بین‌المللی از 15 اسفند ماه جاری آغاز می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، یادآور شد: تمام خدمات در پایانه‌های مرزی در ایام نوروز برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. 
شکری همچنین به اقدامات در رابطه با ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: آشکارسازی نقاط پرحادثه در حال اجرا است، همچنین در ایام نوروز دوربین‌های کنترل جاده‌ها به صورت 24 ساعته در محورها فعال هستند و مسافران می توانند با تماس با سامانه 141 اطلاعات محورهای مواصلاتی را به صورت شبانه روزی در ایام عید دریافت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید