01:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1397 - 10:26
کد خبر: 11469
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

پایانه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی ساماندهی می‌شوند

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال 98 در مسیر پایانه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ارومیه تجدید نظر می‌شود تا از تجمیع این پایانه‌ها در یک نقطه اصلی شهر برای کاهش مشکلات صرف نظر شود.
پایانه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی ساماندهی می‌شوند

حسین بخشایشی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌،در خصوص پایانه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بودجه شهرداری در سال 98نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری، تعمیر ورفع نواقصات این ناوگان است که برای این منظور نیز تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری مجوز خرید 100 دستگاه گرفته شده و مابقی دستگاه‌ها تا پایان سال 98 خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری اضافه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  با اشاره به تجمیع پایانه‌ها در خیابان عطایی، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال 98 در مسیر پایانه‌های ناوگان خمل و نقل عمومی درون شهری ارومیه تجدید نظر می‌شود تا از تجمیع این پایانه ها در یک نقطه اصلی شهر برای کاهش مشکلات صرف نظر شود.

وی ادامه داد: اکنون تمام پایانه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با توجه به اینکه در خیابان عطایی است به منظور رفع مشکلات این خیابان لبا توجه به تجمیع پایانه‌ها در این نقطه از شهر پایانه‌ها در سطح شهر ساماندهی می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید