21:29|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1397 - 09:46
کد خبر: 11468
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

اجرای طرح رفع سدمعبر در بازار تاریخی ارومیه

در راستای پاک‌سازی معابر و سهولت در تردد شهروندان در بازارهای عمومی ارومیه، طرح رفع سدمعبر در بازار تاریخی ارومیه در حال اجرا است.
اجرای طرح رفع سدمعبر در بازار تاریخی ارومیه

امیر سحابی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: ورودی‌های شهر ارومیه و تمام خیابان‌هایی که تجمع ضایعات فروشان در آنها باعث ایجاد مشکل در تردد و عبور و مرور شهروندان شده، جمع آوری  و در مناطق حاشیه شهر مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه یکی از معضلات که چهره شهر را نیز تخریب کرده و منظر نامناسبی از شهر به شهروندان و گردشگران ارائه می‌دهد را تجمع ضایعات فروشان در ورودی‌های شهری عنوان کرد و افزود: تحقق شهر زیبا و برخوردار از فضای مناسب نیازمند عزم مسئولان و همراهی مردم است.
این مسول همچنین خاطرنشان کرد: اکیپ‌های خدمات شهری شهرداری به طور شبانه‌روز در حال فعالیت هستند تا مشکل سدمعبر تمامی معابر شهری به زودی برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سد معبر بازار سرپوشیده ارومیه که رفت و آمد شهروندان را در این بازار تاریخی با مکشل روبرو می‌کند، در حال اجرا است تا مردم در خریدهای نوروزی و گردشگران در ایام سال نو به راحتی بتوانند در معابر این مکان تاریخی تردد داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تاکید کرد: طرح سد معبر و همچنین ساماندهی ضایعات فروشان به صورت دائمی اجرا می شود و مختص به ایام خاصی از سال نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید