06:46|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1397 - 15:32
کد خبر: 11466
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجا‌ن‌غربی:

حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیانیه گام دوم رهبری را تجزیه و تحلیل کنند

باید در گفتمان سازی این بیانیه در جامعه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پای کار باشند و با ارائه تحلیل‌ها و تجزیه‌ها به این گفتمان‌سازی کمک کنند.
حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیانیه گام دوم رهبری را تجزیه و تحلیل کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته‌ نماز‌جمعه که در مصلی امام‌خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به تقوا اظهار کرد: تنها راه نجات انسان‌ها از شقاوت اخروی در پیش گرفتن تقوا و دوری از محرمات الهی است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهدا مقام و منزلت بالایی دارند به همین دلیل خانواده‌هایشان نیز از این مقام و منزلت برخوردارند و باید مورد تکریم قرار گیرند.
خطیب جمعه ارومیه افزود: شهدا خود یکی از شفاعت‌کنندگان انسان‌ها در روز قیامت هستند باید سیره و روش این انسان‌های والا در زندگی جاری و ساری شود.
وی در خصوص مقام معظم رهبری تصریح کرد: به داشتن رهبری فررانه که همواره با ارائه بیانات خود در چندین دقیقه توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند افتخار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام قریشی اذعان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری ارائه شد باید به عنوان گفتمان انقلابی در جامعه جاری و ساری سود.
وی ادامه داد: باید در گفتمان سازی این بیانیه در جامعه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پای کار باشند و با ارائه تحلیل‌ها و تجزیه‌ها به این گفتمان‌سازی کمک کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید