10:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1397 - 09:59
کد خبر: 11447
رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه:

آغاز ثبت‌نام دستفروشان برای واگذاری غرفه از 5 اسفندماه

روند ثبت‌نام و واگذاری غرفه به دستفروشان در راستای ساماندهی مشاغل شهری از 5 اسفندماه جاری آغاز می‌شود.
 آغاز ثبت‌نام دستفروشان برای واگذاری غرفه

«غلامرضا حافظی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: در پی اجرای طرح جمع‌آوری معابر شهری و ساماندهی دستفروشان موضوع تعیین مکان مشخص برای استقرار دستفروشان مطرح شد.
وی گفت: در بیش از 30 منطقه شهری محل استقرار دستفروشان تعیین شده و نکته حائز اهمیت در تعیین محل‌های مورد نظر عدم تمرکز آن بر مرکزیت شهر برای جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری است.
وی با بیان اینکه این نقاط بیشتر در حاشیه شهر تعبیه شده است، اضافه کرد: سیاست اصلی در ساماندهی مشاغل شهری کمک به روان شدن‌ ترافیک و ترغیب مردم برای خرید از مراکز دور از مرکزیت شهر است تا تجمع در خیابان‌های اصلی کاهش یابد و از این طریق مردم راحت‌تر بتوانند در معابر شهری تردد داشته باشند.
حافظی خاطرنشان کرد: روند ثبت نام و اختصاص غرفه به دستفروشان برای استقرار در محل‌های تعیین شده از هفته آینده آغاز می‌شود تا در آستانه عید نوروز شهروندان بتوانند از این مراکز خرید داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای شناسنامه دار کردن تمام دستفروشان جهت ساماندهی مشاغل شهری است، افزود: برای افرادی که در این طرح ثبت‌نام کنند کارت شناسایی صادر می‌شود و تمام خدمات ارائه شده در این طرح به طور رایگان انجام می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه، با بیان اینکه افراد برای ثبت‌نام و پرکردن فرم‌های مربوطه می‌توانند به سازمان ساماندهی مشاغل شهری مراجعه کنند، گفت: نگاه شهرداری ارومیه در فاز اول اجرای این طرح درآمدزایی نیست بلکه تمرکز اصلی بر  ساماندهی و کمک به رونق کسب و کار مشاغل شهری است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید