15:02|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1397 - 09:21
کد خبر: 11436
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

کسب رتبه چهارم مسابقات رباتیک کشوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

تیم واحد دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در مسابقات سازه‌های پل فولادی به میزبانی واحد تهران غرب به عنوان کاراترین تیم برگزیده شد. همچنین تیم رباتیک واحد ارومیه به مقام چهارم مسابقات رباتیک کشوری در قزوین دست یافت.
کسب رتبه چهارم رباتیک کشوری

مهدی زواری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از طریق انجمن‌های علمی دانشجویی و نیز گروه‌های تخصصی آموزشی جهت برگزاری برنامه‌های متنوعی از قبیل کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی علمی، بازدید از مراکز صنعتی و تحقیقاتی و نیز مسابقات دانشجویی اقدام کرده است.
وی افزود: مسابقات موت کورت (شبیه سازی جلسه دادرسی قضایی) برای اولین بار در منطقه و در واحد ارومیه برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان و اعضای هیات علمی قرار گرفت و بنا به درخواست، مقرر شده است، این مسابقه در سطح استان نیز به زودی برگزار شود.
زواری ادامه داد: همچنین مسابقه سازه‌های ماکارونی با شرکت تیم‌های منتخب از واحدهای دانشگاه‌های آزاد موجود در آذربایجان‌‌غربی و سایر دانشگاه‌های استان، با استقبال قابل توجه دانشجویان گروه مکانیک دانشگاه در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: تیم واحد ارومیه در مسابقات کشوری سازه‌های پل فولادی به میزبانی واحد تهران غرب به عنوان کاراترین تیم، برگزیده شد. همچنین تیم رباتیک واحد ارومیه به مقام چهارم مسابقات رباتیک کشوری در قزوین دست یافت. 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: برای سال بعد نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفته که انشالله با تحقق آن، گام مهمی در تقویت بنیه پژوهشی دانشجویان و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های علمی استان برداشته می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید