18:25|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 - 15:08
کد خبر: 11434
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

تکمیل شهربازی چی‌چست از اولویت‌های بودجه 98 شهرداری

از اولویت‌های بودجه شهرداری برای سال 98 تکمیل و تجهیز شهربازی چی‌چست ارومیه می‌باشد که در صف افتتاح قرار دارد.
تکمیل و تجهیز شهربازی چی‌چست از اولویت‌های بودجه 98 شهرداری

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد خلیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری ارومیه، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی که برای سال 98 شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده، با میزان بودجه امسال برابری می‌کند اما با الحاق برخی مصوبات در شورای شهر تقریبا 50 میلیارد تومان به بودجه پیشنهادی اضافه می‌شود.

وی در خصوص باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه بیان کرد: شنبه هفته آینده در خصوص بودجه 15 میلیاردی باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه تصمیم گیری می‌شود چرا که همچنان با تیم داری حرفه‌ای مخالفت وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه با اشاره به اولویت‌های بودجه سال 98 شهرداری تصریح کرد: ازاولویت‌های بودجه شهرداری برای سال 98 تکمیل و تجهیز شهربازی چی‌چست ارومیه می‌باشد که در صف افتتاح قرار دارد.

وی ادامه داد: بهره برداری از فاز سوم پروژه آذربایجان‌، بهره برداری از پارک سلامت، افتتاح فاز اول عملیات کمربندی دوم که تا به امروز اعتباری بالغ بر هزار میلیارد هزینه‌ شده و ادامه احداث پروژه یادمان شهید باکری از دیگر اولویت‌های بودجه شهرداری ارومیه در سال 98 است.

خلیل‌پور در خصوص ناوگان حمل پسماند افزود: 50 دستگاه از خودروهای سازمان پسماند شهرداری ارومیه در سال 98 نوسازی می‌شوند و همچنین 50 دستگاه جدید نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

وی همچنین ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با شهرداری امسال 24 دستگاه از سری دستگاه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری ارومیه تحویل گرفته شده است که قرار بود 100 دستگاه تحویل داده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید