10:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 - 13:15
کد خبر: 11432
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

ظرفیت سالن‌های مسافری فرودگاه ارومیه افزایش می‌یابد

همزمان با افتتاح ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی ارومیه، ظرفیت سالن‌های مسافری این فرودگاه در آغاز سفرهای نوروزی افزایش می‌یابد.
ظرفیت سالن‌های مسافری فرودگاه ارومیه افزایش می‌یابد

کمال پرهیزکار، در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: با بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه ارومیه ظرفیت سالن‌های مسافرپذیری این پایانه مسافربری هوایی افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی ارومیه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال احداث و تجیهز شده است، خاطرنشان کرد: این ترمینال در حال مرحله نصب دستگاه ایربریچ جهت انتقال مسافرین است.
پرهیزکار تصریح کرد: این ترمینال تا پایان فروردین ماه به طور کامل تجهیز و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی ارومیه علیرغم داشتن چهار پرواز رفت و برگشت به استانبول و پروازهای مقطعی حج و عتبات عالیات تنها یک ترمینال مشترک داشت که با افتتاح ترمینال جدید در سال جدید به ظرفیت مسافرپذیری این فرودگاه برای ارائه خدمات بهتر افزوده می‌شود.
پرهیزکار افزود: با بهره برداری از ترمینال جدید، سالن مسافری فعلی با وسعت 5000 مترمربع به پروازهای خارجی اختصاص می‌یابد که می‌تواند در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مسافران در فرودگاه ارومیه نقش مهمی داشته باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید