22:37|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1397 - 12:34
کد خبر: 11431
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

تثبیت نرخ ارز روند احداث تراموای شهری را مشخص می‌کند

تثبیت نرخ ارز روند احداث  تراموای شهری را مشخص می‌کند  چرا که  ثبات و پایداری نرخ ارزی در اقتصاد ارومیه نه تنها برای پروژه تراموای شهری مهم است بلکه روند سرمایه گذاری را هم به نحو مطلوبی در جامعه به پیش می‌برد.
تثبیت نرخ ارز روند احداث تراموای شهری را مشخص می‌کند

حسین بخشایشی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص نوسانات ارزی موجود در جامعه که روند تکمیل پروژه‌های عمرانی را هم مختل کرده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شورای شهر و شهرداری ارومیه، مطالعه زیرساخت‌های لازم برای پروژه تراموای شهری ارومیه بود که همراه با مناقصه انجام شد.

وی در خصوص برگزاری مناقصه‌ها و قبول پیمانگاران در خصوص روند کلنگ‌زنی تراموای شهری ارومیه بیان کرد: با برگزاری مناقصه، شرکت‌ها و پیمانکارانی که قرار بود در این پروژه همکاری می‌کردند مشخص و به مرحله کلنگ زنی رسید.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: در آستانه کلنگ زنی تراموای شهری با افزایش نرخ ارز مواجه شدیم که اگر در این بحران ارزی قرارداد شروع عملیات تراموای شهری را منعقد می کردیم ضرر اقتصادی به بدنه شهرداری وارد می‎شد.

وی گفت: تثبیت نرخ ارز روند احداث  تراموای شهری را مشخص می‌کند  چرا که  ثبات و پایداری نرخ ارزی در اقتصاد ارومیه نه تنها برای پروژه تراموای شهری مهم است بلکه روند سرمایه گذاری را هم به نحو مطلوبی در جامعه به پیش می‌برد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید