23:44|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 - 13:43
کد خبر: 11423
کارگردان و تهیه‌کننده سریال «تورشا شیرین» در گفت‌وگو با باریش:

سریال «ترشا شیرین» عید نوروز به روی آنتن می‌رود

«ترشا شیرین» سریالی با محتوای طنز اجتماعی است که در 13 قسمت تهیه شده و عید نوروز امسال به روی آنتن شبکه استانی صداوسیما می‌رود.
پخش سریال ترشا شیرین در عید نوروز

تولید سریال طنز «ترشاشیرین» با محتوای طنز اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک لطفی 28 آذرماه در ارومیه کلیدخورد. سریال 13 قسمتی«ترشاشیرین» با نقش آفرینی پرویز ظرافت، جمال ذوالقدر، بابک لطفی، مهین کاظمی، سعید پارسا، مونا صادقی، الناز صابری، رقیه بایبردی، لیلا سرپوش، ترکان حبیب پور، علی کاظم زاده و سایر بازیگران دیگر در ایام عید نوروز به روی آنتن شبکه استانی آذربایجان غربی می‌رود.

بابک لطفی با حضور در دفتر پایگاه خبری باریش، و در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش در خصوص تهیه و تولید سریال طنز ترشا شیرین اظهار کرد: فعالیت بنده بیشتر در عرصه طنز صورت گرفته از این رو به درخواست صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی طرح طنزی که از چند مدت قبل تهیه شده بود به سازمان ارائه و با آن موافقت شد.
وی افزود: بعد از موافقت سازمان، در طول سه ماه، فیلمنامه این سریال که مضمونی طنز دارد را نوشتم و کار طراحی و تولید آن آغاز شد هم اکنون نیز در مرحله تدوین است.
لطفی در ادامه به رضایت‌ شخصی خود از تولید سریال تورشاشیرین اشاره کرد و افزود: اگر می‌خواهیم در ارائه کاری موفق باشیم باید همه توان خود را در مسیر صحیح به کارگیریم، خوشبختانه تمامی عوامل تولید و ساخت سریال  با روحیه بالا و با تمام وجود در ارائه این کار همکاری کردند. 
وی تصریح کرد: خندان مردم کار بسیار پسندیده‌ای و در عین حال دشواری است و هدف از تهیه و تولید این سریال ایجاد یک فضای گرم و صمیمی بین خانواده‌ها است و نیت شخصی بنده نیز در تولید این سریال نشاندن لبخند به روی لبان مخاطبان است.

این کارگردان تلویزیون  خاطرنشان کرد: سریال ترشاشیرین با محتوای طنز اجتماعی با نگاهی خلاقانه به مسائل و موضوعات روز اجتماعی پرداخته و نوروز امسال در قاب تلویزیون میهمان مردم آذربایجان غربی می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید