13:20|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 - 11:14
کد خبر: 11419
امام جمعه پیرانشهر در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

لزوم فعالیت شبانه‌روزی مرز تمرچین، برای توسعه اقتصادی

تمرچین به عنوان رگ‌های حیاتی پیرانشهر در زمینه رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان بسیار موثر عمل می‌کند اگر به طور کامل باز باشد و با بهانه‌های مختلف بسته نشود.
لزوم فعالیت شبانه روزی مرزتمرچین، برای توسعه اقتصادی

«ماموستا ملا مصطفی محمودی» در گفت‎وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی‌ باریش، در خصوص تمرچین و وضعیت آن اظهار کرد: مرز تمرچین از نظر سیاسی و اقتصادی که سبب معاش مردم می‌شود و برای مردم شهرستان بسیار با اهمیت است چرا که گذران زندگی برخی از این پایانه مرزی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این مرز در شهرستان پیرانشهر داشته و معیشت بسیاری از مردم منطقه از همین راه تامین می‌شود به همین دلیل باید مدیریت مرزی خوبی توسط مسئولان و متولیان امر مربوطه در این پایانه صورت بگیرد.

امام جمعه پیرانشهر اذعان کرد: تمرچین به عنوان رگ‌های حیاتی پیرانشهر در زمینه رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان بسیار موثر عمل می‌کند اگر به طور کامل باز باشد و با بهانه‌های مختلف بسته نشود.

وی ادامه داد: گاهی مرز را به دلایل مختلف سیاسی تعطیل می‌کنند که این تعطیلی سبب بیکاری مردمی می‌شود که از این پایانه امرار معاش می‌کنند به همین دلیل باید مدیریت خوبی صورت بگیرد البته امروز با تلاش‌های مسئولان و فرماندار شهرستان این وضعیت رو به بهبودی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید