10:37|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 - 09:38
کد خبر: 11415
مدیرعامل توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

زیرساخت‌های تامین روشنایی جاده چی‌چست فراهم است

امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تامین روشنایی جاده چی‌چست برای اجرای عملیات برق‌رسانی به این جاده فراهم است ولی تامین برق در معابر جاده‌ای از وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان است که برای تامین و تقویت روشنایی در جاده های استان باید ورود کند.
زیرساخت‌های تامین روشنایی جاده چی‌چست فراهم است

اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو باسرویس اجتماعی باریش، تأمین روشنایی جاده چی‌چست و معابر جاده‌ای بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است.
وی با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تامین روشنایی جاده چی‌چست و همچنین تقویت روشنایی شهرک گلمان فراهم شده است، افزود: در حال حاضر تمامی شهرهای استان از نعمت برق برخوردار هستند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سند توسعه  استان، تا پایان سال تمامی روستاها برق‌رسانی می‌شوند.
این مسئول همچنین اضافه کرد: در دهه فجر امسال تعداد 74 پروژه عمرانی در حوزه برق‌رسانی در استان با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 مدیرعامل توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، بابیان اینکه در حال حاضر 81 درصد مشترکین برق در مناطق شهری است، ضریب نفوذ برق در مناطق شهری در حال حاضر به 100 درصد افزایش یافته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید