21:58|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1397 - 13:00
کد خبر: 11408
ایستگاه پایانی؛

مصاف نمایندگان ارومیه با پایتخت نشینان

در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری و دورنا به ترتیب به مصاف تیم‌‌های سایپا و عقاب نهاجا تهران می‌روند.
مصاف نمایندگان ارومیه با پایتخت نشینان

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای تهران، ارومیه، سیرجان، ورامین، اراک و گنبد کاووس پیگیری می‌شود.

نمایندگان سقوط کرده ارومیه به نام‌های شهرداری و دورنا به ترتیب به مصاف تیم‌‌های سایپا و عقاب نهاجا تهران خواهند رفت.

شاگردان رسول بنایی‌کیا که با 17 باخت از 23 مسابقه صاحب رتبه یازدهم جدول سیزده تیمی لیگ برتر می‌باشند از ساعت 16 در تهران به مصاف میزبان خود سایپا خواهند رفت که از 3 بازیکن ملی پوش ارومیه‌ای در ترکیب خود بهره می‌برد.

دورنا ارومیه قعرنشین جدول رده بندی که سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی می‌بیند در دیداری کاملا تشریفاتی به مصاف دیگر سقوط کرده لیگ برتر والیبال یعنی عقاب نهاجا تهران می‌روند. این دیدار نیز همزمان با سایر مسابقات از ساعت 16 امروز(یکشنبه) در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

قضاوت دیدار دو تیم دورنا ارومیه و عقاب نهاجا تهران بر عهده «مهدی نویدی» به عنوان داور اول و وحید پورکاشیان به عنوان داو دوم خواهد بود و همچنین علیرضا قریب به عنوان داور اول و محمد آقایی به عنوان داور دوم دیدار دو تیم سایپا تهران و شهرداری ارومیه را قضاوت می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید