15:17|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1397 - 14:06
کد خبر: 11398
سیدهادی بهادری در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد؛

بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه ارومیه در عید نوروز

احداث ترمینال جدید فرودگاه ارومیه 9 میلیارد تومان هزینه دارد که تمامی این مبلغ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.
بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه ارومیه در عید نوروز

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص تجهیز و توسعه فرودگاه ارومیه اظهار داشت: این فرودگاه در شان مردم ارومیه نبوده و  مشکلاتی در زمان پروازهای خارجی و سفر حجاج به وجود آمده بود.

وی ادامه داد: با همتی که به همراه مدیر فرودگاه‌های کشور صورت گرفت، سالنی جدید برای ترمینال مسافربری ارومیه مدنظر قرار گرفت که در عید نوروز 98 مورد استفاده مسافران پروازهای فرودگاه ارومیه قرار می‌گیرد.

سیدهادی بهادری در رابطه با هزینه‌های احداث این ترمینال گفت: احداث ترمینال جدید 9 میلیارد تومان هزینه داشته که تمامی این مبلغ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار بهره برداری از سالن مسافربری جدید، پیگیرشروع مطالعات ایجاد سالن ترانزیت بین المللی و همچنین خرید اراضی حاشیه فرودگاه برای دو بانده شدن فرودگاه ارومیه هستیم.

وی در مورد خرید اراضی حاشیه فرودگاه خاطر نشان کرد: این موضوع در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و مقرر شد تا خرید این اراضی توسط خود استان و احداث باند دوم توسط وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید