11:34|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1397 - 10:23
کد خبر: 11392
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب گلمان در 13 اسفندماه سال‌جاری

تا به امروز 350 میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه‌خانه فاضلاب گلمان هزینه شده و در تلاش هستیم با حل برخی مشکلاتی که این پروژه دارد، در 13 اسفندماه سال‌جاری با حضور مسئول کشوری همزمان با سایر پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
افتتاح سامانه فاضلاب گلمان در 13 اسفندماه سال‌جاری

رسول اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اظهارکرد: افتتاح پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهور که 13 اسفندماه تعیین شده، به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: سامانه آب مهاباد در مدار تصفیه قرار گرفته و قابل استفاده است ولی منتظر حضور مسئول کشوری جهت افتتاح رسمی این سامانه هستیم. اعتباری بالغ بر600 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه هزینه شده و با سایر پروژه‌ها در 13 اسفندماه افتتاح رسمی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سامانه فاضلاب گلمان بدلیل وجود برخی مشکلات وارد مدار تصفیه نشده و منتظر آن هستیم که قبل از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان حل شود تا این طرح نیز همزمان با دیگر پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: 350 میلیارد ریال اعتبار برای سامانه فاضلاب گلمان تا به امروز هزینه شده است که با حل برخی مشکلات، این پروژه همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید