19:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1397 - 09:52
کد خبر: 11388
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش: 

تردد در جاده‌های آذربایجان غربی با وجود بارندگی برقرار است

در حال حاضر تمامی اکیب‌های راهداری در جاده‌ها مستقر هستند و گزارشی مبنی بر مسدود بودن جاده‌ها دریافت نشده و تردد در تمامی جاده‌های مواصلاتی استان برقرار است.
تردد در تمامی جاده‌های مواصلاتی برقرار است

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر روز گذشته، شاهد بارش برف سنگین در جنوب استان بوده‌ایم همچنین در مرکز استان، بخش قوشچی، سیلوانا، خوی و بخش قطور خوی نیز به نسبت بارش‌های کمتری رخ داده است. 
وی گفت: در حال حاضر نیز تمامی اکیب‌های راهداری در جاده‌ها مستقر هستند و گزارشی مبنی بر مسدود بودن جاده‌ها دریافت نشده و تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است.
شکری اضافه کرد: مرکز مدیریت راهداری استان 24 ساعته با استفاده از 40 دستگاه دوربین نظارتی در حال رصد جاده‌ها است همچنین مسافران قبل از تردد در جاده‌ها با شماره تماس 141 مرکز مدیریت راهداری تماس گرفته و از وضعیت جاده‌ها اطلاع یابند. 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی و برودت هوا، مسافران قبل از تردد در جاده‌ها، تمهیدات لازم زمستانی را فراهم کرده و از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل نمایند تا سفر بی خطری داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید