17:31|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1397 - 11:18
کد خبر: 11382
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

فرهنگسراها با دستگاه‌های اجرایی تعامل کامل دارند

تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای زیر مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند و به تبع آن بودجه فرهنگی هم دارند و تعامل فرهنگسراها با تمامی دستگاه‌ها برقرار است.
تعامل کامل فرهنگسراها با دستگاه‌های اجرایی

سیامک صفایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، اظهار کرد: در حال حاضر 9 فرهنگسرا که زیر مجموع سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری ارومیه  است در سطح شهر فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه تمامی 9 فرهنگسرای موجود در حال فعالیت هستند افزود: فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای قرآن و عترت و فرهنگسرای هنر به صورت تخصصی در ارومیه فعالیت دارند و علاوه بر فعالیت‌های تخصصی به فعالیت‌های عمومی نیز می‌پردازند همچنین بقیه فرهنگسراها  نیز به صورت عمومی در مناطق مختلف شهر در حال فعالیت هستند. 
صفایی پور ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای  زیر مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند و به تبع آن بودجه فرهنگی هم دارند و تعامل فرهنگسراها با تمامی دستگاه‌ها برقرار است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: فرهنگسراها و سازمان فرهنگی ورزشی در 4 حوزه اجتماعی، هنری، مذهبی و ورزشی فعالیت می‌کنند و با ایجاد کلاس‌های آموزشی به بحث‌هایی مانند: فرهنگ شهروندی، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، راوبط خانواده با فرزند، و... می‌پردازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید