12:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1397 - 10:59
کد خبر: 11381
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه:

زمین‌های والیبال شهر ارومیه شناسنامه‌دار می‌شوند

با توجه به برنامه‌های میان مدت و بلند مدتی که در سال 98 وجود دارد، در پنج منطقه شهری ارومیه به دنبال جذب استعدادها و شناسنامه‌دار کردن زمین‌های والیبال محلات هستیم.
زمین‌های والیبال شهر ارومیه شناسنامه‌دار می‌شوند

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در خصوص تیم‌داری شهرداری در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: طی 7 سال گذشته شهرداری یک تنه چراغ والیبال را روشن نگه‌داشته ولی نیاز مبرمی وجود دارد تا تمامی مسئولان پای کار آیند.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان بزرگی همچون سعید معروف، میلاد عبادی پور و مرتضی شریفی در لباس تیم شهرداری ارومیه افتخار بزرگی بوده و از سوی دیگر حضور بازیکنان بزرگ در این شهر سبب افزایش انگیزه نوجوانان و جوانان والیبالیست می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه بیان مسائلی در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم شهرداری ارومیه طی هفت سال گذشته دور از انصاف است، گفت: انتقاداتی در این زمینه وارد است اما تیم والیبال شهرداری ارومیه تلاش بسیار زیادی برای ترغیب نوجوانان و جوانان به‌سوی والیبال داشته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص برنامه‌های سال آینده باشگاه گفت: طی چند هفته گذشته برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های خود را برای بستن تیمی قدرتمند در لیگ 98 را شروع کرده‌ایم اما این برنامه‌ریزی‌ها به موافقت شورای اسلامی شهر ارومیه با بودجه پیشنهادی سال آینده بستگی دارد.

وی در خصوص توجه باشگاه شهرداری ارومیه به والیبال پایه اظهار داشت: علاوه براینکه مدیریت منابع مالی و کاهش هزینه‌ها جزو اولویت‌های باشگاه از شروع دوره مدیریتی بود، برنامه‌ریزی‌های برای والیبال پایه داشته‌ایم که در این راستا نیز هم در جوانان و نوجوانان فعالیت‌هایی داشته‌ایم.

رضایی افزود: با توجه به برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی که در سال 98 وجود دارد، در پنج منطقه شهری ارومیه به دنبال جذب استعدادها هستیم و همچنین اقداماتی برای تشکیل کلاس‌های آموزشی که خروجی مناسبی داشته باشند، داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با تأکید بر اینکه در کنار بحث توجه به والیبال پایه، والیبال محلات نیز مورد توجه قرار دارد گفت: تمام تلاش خود راداریم تا زمین‌های والیبال شهر ارومیه شناسنامه‌دار شوند.

وی با اشاره اینکه به دنبال ثبت‌نام یک خیابان به اسم والیبال یا مفاخر آن هستند افزود: در بودجه پیشنهادی سال 98 به دنبال فعالیت در دیگر رشته‌ها با توجه به پتانسیل آن‌ها هستیم و همچنین مذاکراتی با مدیرکل ورزش و جوانان انجام داده‌ایم تا با استفاده از سالن‌های ورزشی این اداره کل آکادمی‌هایی را ایجاد کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید