17:50|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1397 - 10:30
کد خبر: 11367
امام جمعه ماکو در گفت‌و‌گو با باریش:

روند احداث آزادراه تبریز به ماکو تسریع شود

آزادراه تبریز به ماکو مهم‌ترین نیاز این شهرستان برای دسترسی آسان‌تر بازرگانان و فعالان تجاری به شاهرگ‌های اصلی اقتصاد کشور است.
روند احداث آزادراه تبریز به ماکو تسریع شود

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی، در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو در چند سال اخیر برای تعریض جاده ترانزیتی ماکو اقدمات خوبی انجام داده  و تکمیل این پروژه ممکن است تا سال آینده ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به موقعیت مرزی ماکو  بر لزوم سرعت بخشیدن به طرح‌های جاده‌ای در این شهرستان تاکید کرد و افزود: مهم‌ترین نیاز شهرستان ماکو با توجه به موقعیت آن در روند رو به رشد توسعه تجارت مرزی، وجود جاده‌های ترانزیتی است.
این مسئول با بیان اینکه جاده‌های فعلی ماکو پاسخگوی نیاز ترافیکی این شهرستان به خصوص در حوزه ترانزیت جاده‌ای نیست، بر لزوم احداث آزاد راه تبریز_ماکو تاکید کرد.
امام جمعه ماکو همچنین به حجم وسیع مبادلات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای ترکیه و سایر کشورهای اروپایی از طریق پایانه‌های مرزی شمال استان اشاره و خاطرنشان کرد: حجم بسیاری از تردد کامیون‌های حمل بار و ترانزیت کالا از سوی مرز ماکو و بازرگان انجام می‌شود از این رو مطالبه جدی در این حوزه تسریع در اجداث و تکمیل آزاد راه تبریز به ماکو است تا دسترسی تجار و فعالان اقتصادی به شاهرگ‌های اصلی کشور آسان‌تر و سریعتر شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید