02:44|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1397 - 09:40
کد خبر: 11364
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

طرح توسعه فاز دوم پایانه مرزی خوی در سالجاری آغاز شد

فاز دوم طرح توسعه پایانه مرزی خوی در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مسافران همزمان با دهه مبارک فجر امسال آغاز شد.
آغاز طرح توسعه فاز دوم پایانه مرزی خوی در سالجاری

«ارسلان شکری» در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال بیش از 20 طرح مختلف عمرانی در حوزه جاده‌ها و پایانه‌های مرزی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به جایگاه پایانه مرزی خوی در توسعه و افزایش سطح مبادلات تجاری و مراودات اقتصادی استان، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال طرح توسعه فاز دوم این پایانه با اعتباری بیش از 21 میلیارد تومان آغاز شد.
شکری همچنین به اجرای پروژه های مشارکتی با سازمان مسکن و شهرسازی در خصوص روکش و ترمیم آسفالت جاده های مواصلاتی استان به آسفالت باند دوم سه راهی ایوغلی به خوی به طول بیش از 11 کیلومتر اشاره کرد.
این مسئول در ادامه به افتتاح طرح های روکش آسفالت جاده‌های استان به طول 50 کیلومتر اشاره و خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه‌های مرتبط با بهسازی آسفالت جاده‌ای 80 میلیارد تومان در سال جاری اعتبار هزینه شده است.
 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پایان به اجرای طرح توسعه و بهسازی جاده ارومیه به اشنویه و اشنویه به نقده به طول 30 کیلومتر اشاره کرد و گفت: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار بسته شده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز می‌شود.       

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید