11:52|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1397 - 11:08
کد خبر: 11355
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

حکومت اسلامی، دستاورد انقلاب

پایه و اساس دستاورد عظیم عمر 40 ساله انقلاب تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی(ره) در بهمن سال 57 بود که دستاورد و رهاورد نظام اسلامی ، آرزوی دیرینه 124 هزار پیامبر و حتی حضرت محمد(ص) است که توسط امام راحل بنیانگذاری شد.
حکومت اسلامی دستاورد انقلاب

حبیب شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش در خصوص انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که در طول 40 سال داشته است، اظهار کرد: مردم همواره در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده اند که با توجه به وجود سختی‌های معیشتی و سهل انگاری‌های مدیران تامین کننده معیشت مردم همچنان پای رهبری و نظام و آرمان‎های اصیل و نابش ایستاده اند به همین خاطر همیشه اگر  به شعارهایشان دقت کنید نوشته‌اند که مسئولین ذوق نکنند به عشق رهبرآمده‌ایم.

وی با اشاره به پایه و اساس حکومت اسلامی بیان کرد: پایه و اساس دستاورد عظیم عمر 40 ساله انقلاب تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی(ره) در بهمن سال 57 بود که دستاورد و رهاورد نظام اسلامی ، آرزوی دیرینه 124 هزار پیامبر و حتی حضرت محمد(ص) است که توسط امام راحل بنیانگذاری شد.

فرمانده سپاه شهدای استان تصریح کرد: ایران هشتمین کشور دنیا در حوزه تکنولوژی دفاعی، سیزدهمین کشور دنیا در حوزه سیاسی که بر تعاملات بین‌المللی اثرگذار است، هجدهمین کشور دنیا در حوزه اقتصاد و دهمین کشور دنیا از لحاظ برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای است.

وی بیان کرد: دشمن از تجهیزات نظامی و تکنولوژی‌های دست یافته ایران و عرصه‌های اقتصادی رعب و وحشت دارد اما به آن پی برده است که این مسئله  در دنیا حل شدنی است اما رهاورد حکومت داری و ایجاد بنیه قوی و قدرتمند تاسیس حکومت اسلامی برگرفته از آموزه‌های اسلامی در دنیا فقط در ایران نمود بارزی دارد واستکبار می خواهد با چالش‌هایی که ایجاد می کند ایران را ناکارآمد جلوه دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید